1. Postanowienia Ogólne


Sklep internetowy działający pod adresem www.snowbitch.pl, prowadzony jest przez firmę Destiny Distribution s.r.o. rejestrowaną w Rejestrze Handlowym, prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Pilźnie, oddział C, pozycja 11134, o numerze NIP  CZ25233840 oraz numerze REGON 25233840, z siędzibą przy ul. Na Roudne 80, 301 65 Pilzno.

Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.snowbitch.pl. Internetowy sklep snowbitch.pl proponuje deskorolki, snowboardy, szybkie wrotki, modne ubrania, buty, plecaki, trampki i dodatki.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Jeżeli towar jest dla Ciebie nieodpowiadający, zrobisz kopię faktury lub kopię paragonu, wypełnisz protokół w sprawie zwrotu (część pakietu).

Do protokółu wpiszesz czy chcesz wymianę towaru czy refundację (zwrot pieniędzy). Przy wymianie towaru wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu nowy kod a rozmiar towaru który jest Ci potrzebny. Przy refundacji wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu konto bankowe (ważne wpisać).

Towar musi być nieuszkodzony, nie używany, musi być w opakowaniu oryginalnym i nieuszkodzonym, dobrze zapakowany z możliwością dalszej sprzedaży. Pakiet wysyłaj zwykłą pocztą, COD nie będzie akceptowane.


Adres dla zwrotów:

Destiny Distribution s.r.o.
Keramická 198,
Třemošná 330 11
Republika Czeska

 

Reklamacja zakupionego towaru

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
•    Imię i nazwisko,
•    numer zamówienia,
•    opis niezgodności towaru z umową, w tym przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstała niezgodność,
•    datę zakupu,
•    żądanie wymiany na inny egzemplarz, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot gotówki.


Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.

Adres dla reklamacji:
Destiny Distribution s.r.o.
Keramická 198,
Třemošná 330 11
Republika Czeska